Sunday, December 22, 2013

Zorlaniyorum

1-2 gun aksama dogru kacamaklarim oldu, dun toparladim, bugun tamgaz devam. Zorlaniyorum, yari ac yari tok geziyorum. Umarim bu sefer verrim.  Bu sabah  1 haslanmis yumurta, domates, peynir, 4 zeytin, 1 dilim ekmek, cok cok az omlet, 1 portakal
Ara yok. Kahvaltida yedigim portakali saydim

Oglen: yarim kepce corba, 4 kofte, salata

Aksam da oglenle ayni olacak asagi yukari. Ogle ve aksam arasinda bisey yemeyi dusunmuyorum. Korkudan yemiyorum. Cay icerim muhtelen belki meyve ama sanmiyorum. Boyle bir korku geldi icime sanki zayiflayamayacakmisim, diyeti birakacakmisim gibi. Onun icin aralarda birkac biskuvi veya baska bisey yemeye korkuyorum.
Bazen moralim bozuluyor,  gerektigi kAdar yedigim zamanlarda neden hala aclik hissediyorum diye. Yolum uzun biliyorum , surekli bunu kendime tekrarliyorum sabirsizlanmayayim diye.  Umarim kilo vermek isteyen herkes zayiflar, ben de insallah.

No comments:

Post a Comment