Tuesday, December 31, 2013

mutlu umutlu yillar olsun :)

An itibariyle yeniyila girdik. Turkiye den 8 saat sonra;) dakikalardir havai fisekler patliyor, onlarin derinden gelen sesleri arasinda yaziyorum.. bu kadar patlatildigini duymamistim daha once.. gecen yil da bu saatlerde fosur fosur uyuyorduk.. herneyse..

herkes icin mutlu, umutlu bir yil olur insallah. ben oyle elime kalem alip yeniyil hedefleri yazan bir tip degilim, bugun, yarin, gelecek ay farketmez ne zaman eserse yazarim, yeterki motivasyon olsun. suan gercekten yazmak istedigim icin yaziyorum..

sukurler olsun 2 basamaklilari gordum. henuz daha cok yeni ama olsun. bu sabah 99.6 gordum. 104 kusurle baslamistim 5 kg kadar verdim cok sukur. 4 ocakta tam bir ay dolmus olacak o sabah ta tartilip yazarim.

burada yariyil tatili, 5-6 gun biryerlere gittik, orada son 3 gun biraz fire verdim ona ragmen kusurati degisse de kilom degismeden sonlandi tatil cok sukur. suan vucudum vermeye cok meyilli, bir atak yapsam, spora agirlik versem cok iyi olacak. pek gonullu degilim ama yapmam gerek.

bu arada tatile giderken kendime mont ya da trenckot almak icin bir magazaya gittim. burada kislik kabanlari vb ile meshur, her turlu deri, polar, trenckot olan unlu bir magaza var oraya gittim ki kesin bisey alayim, amanin magaza da dogru duzgun birsey kalmamis, kalanlarin bedenleri yok, dugmesi kopmus, kemeri kaybolmus... cok guzel 2 tane vardi sadece onlar da M beden. uzak olan subesine gitmistik daha guzel  ve buyuk diye elimiz bos donduk. sonra baska bir gun bize daha yakin olan subesine gittim belki orada bulurum diye maalesef durum ayniydi. burada kis uzun surmedigi icin artik getirmiyorlar sanirim. ekonomik kriz de etkili tabi. mevcut ceketlerimin hepsi dugmesi acik giyiyorum kapanan yok. daha derli toplu, duzgun olur, kilo versem de bu birkac ay giyerim diye dusunmustum elim bos gittim tatile. ne cok uzattim konuyu ama inanin o kadar uzun zaman oldu ki kendime kiyafet namina birsey almayali. yani gozumu oyle kararttim ki Tr den bile sayili sey aldim. o da dugune katilacagim icin orada giyeyim diye. normalde yazin turkiye ye giden arkadaslar sadece kendileri icin bir bavul yeni sey alip geliyorlar. suan giydigim ceketim ki elimdeki en buyuk beden o suanda onun da yikanmaktan rengi iyice solmus, dugmeleri kapanmiyor en buyuk olmasina ragmen ve 3 yildir onu giyiyorum kisin. bir bedeb kucuk kremini de almistim 3 yil once zayiflarim onu giyerim diye hala duruyor dolapta. ne uzun bir sismanlik hikayesi bu. oyle cok sey var ki elimde giymedigim.

burada garage sale ler meshurdur. insanlar garajlarinda kullanmadiklari esya, kiyafet , kitap, oyuncak vb satarlar. Amerikalilar seviyorlar ikinci el alisveris yapmayi. gecen gun gozum dondu gittim giyinme odasindaki giymedigim kiyafetlerin hepsini indirdim katladim, bir sepetin icinde kosede duruyorlar. kimisinin etiketi uzerinde. indirimde gorup almisim cok begendigim icin nasilsa zayiflayacagim diye orada oyle durup duruyor. inanin hic giymedigim halde tiksiniyorum o kiyafetlerden, gormek istemiyorum. askilarda gormekten sanki yillarca giymisim gibi geliyor. hersey boyle ya mevcut olanlari surekli giyiyorum, ya da manasiz gecmiste yaptigim manasiz alisversilerle karsilasiyorum. herneyse esimi ikna edip bu haftasonu garajda satacagim hepsini. cok ucuza yeterki gitsinler gozumun onunden. zayiflarsam evde giydigim esofmandan tutun da coraplarima kadar degistirecegim dedim gecen. herseyi cok farkli farkli renkli ve zevkli alacagim. daral geldi valla icim sisti.

bu sefer biraz daha oturakli diyetim, cok cosup ucmamaya calisiyorum. birden hedefime ulasamayacagimi kendime benimsetmeye calisiyorum. hayatimin bundan sonrasini bu sekilde hep dikkat ederek gecireceksin, bu diyet degil senin yeme duzenin olacak diye alistirmaya calisiyorum. yapabildiklerimle yetinmeye, irademe sahip olamadigim zamanlar mevcut kilomu koruyarak o donemi atlatmam gerektigini asilamaya calisiyorum kendime. 92 kiloyla hamile kalip ilk aylarda kilo verdigim icin 98 kiloyla doguma gittim. dogumdan sonra yine 92 kilo, 3 hafta sonra 87 kilo oldum diyetsiz. sonra 104 oldum. yani benim kilo almam dogumla ilgili degildi bu sefer. ben emzirme doneminde zivanadan cikiyorum, kilo aliyorum. bu arada oglani sutten kesemedim henuz. kucagimda koca cocuk emziriyorum. 2 yasina cok az kaldi ama 3 yas kiyafetleri aliyoruz, boyu oldukca uzun. sanki daha hazir degilmis gibi geliyor ama kesmem gerek. o zaman istahimi daha da kontrol altina alirim insallah. benden bu kadar simdilik kactim..

No comments:

Post a Comment