Wednesday, December 18, 2013

iki hafta bitti

yeni diyetimde 2 haftayi doldurdum. 4 kg ya da yaklasik 4 kg verdim. en son tartildigimda nasil kafam attiysa kusuratini falan hatirlamiyorum. onemli de degil zaten ha 30 kg vermisim ha 30.4 vb.. insallah sonunda en az 30 kg verdim diyebilirim. 39 kg hedefim aslinda.

bu diyet bana iyi geldi. yolum uzun biliyorum, istah ataklari yasadigim veya moralsiz oldugum gunler de gelecek, simdiden kendime telkinler veriyorum oyle gunlerde guclu olayim diye.

bugun guzel bir gundu. hava cok guzeldi. disari cikip ev icin ufak tefek ihtiyaclari aldim. sonrasina kizimin ogretmenlerine yeniyil hediyesi aldim. hediyeler cok hesapliya geldi. bir dolarlik magazadan aldim. gercekten icime cok sindi, begenmeseydim almazdim ama cok begendim ve cok hesapli oldu. her bir ogretmenine 1 kupa ve 1 paket kurabiye biskuvilerden koyacagiz. bu arada kendime de guzel bir kupa aldim. uzuuunn bir zamandir giyim alisverisi yapmadigim icin ivir zivir alayim kendime diye girmistim dukkana zaten. fotograflarini instagrama koyacagim.

hala ne kadar uzlsem de kiloma yazayim artik 104 kusur ile basladim, bu sabah 100.6 gordum tartida. iki basamaklilar gelsin artik lutfen, bu kabus ciksin hayatimdan. ah nasil oldu ben bu kadar kilo aldim bilemiyorum. simdilik musade, yine yazarim.

No comments:

Post a Comment