Thursday, December 19, 2013

kacamak yaptim :(

bugun sabah 1 dilim kizarmis ekmekle az peynir,zeytin ve haslanmis yumurtali kahvaltimi yaptim. ara meyve, oglen az sebzeli balik ve salataliklar, aksama karnim hic acikmamisti aslinda ama cay icince midem cok bulandi birseylerle bastirmak istedim. biraz ekmek arasi peynir zeytin yaptim, sonrasinda cikolatali ekmek yedim. abarttigimi soyleyemem ama yemeseydim iyiydi. bugun 45 dk tempolu yurudum disarda. birazdanda evi derleme toparlamaya girisecegim aksam aksam, eger dermanim kalirsa bantta yururum ama bilemiyorum. insallah telafi ederim. kacamak yapilirken bile once bir durup dusunup yapmali, ne kadar yiyecegine karar vermeli oyle yemeli ve karar verdigi yerde durmali insan.. diger turlu cok tehlikeli onu anladim. neyse geldi gecti insallah. bu sefer son dedim insallah oyle olacak. verecegim butun kilolari. hergun bikmadan usanmadan yeniden niyetlenip, yeniden heveslenip baslayacagim.. yolun uzun oldugunu unutmayacagim bu sefer. deli gonlum ara sira sabirsizlaniyor, biran once kilo ver diye hoplayip zipliyor ama bu sefer sakin olacagim. ne kadar cok sabirsizlanirsam o kadar cabuk bozuyorum diyeti.

vermem gereken 39 kilonun 4 u gitti bile kaldi 35 kilocuk.. ne var canim bunda millet 100 kg veriyor. bende verecegim bu sefer. Allah yardimcim olsun. upps yavru uyandi.. uyuttum geldim. sutten kestim bugun umarim butun gece uyanmaz.. neredeyse 2 yasinda sipa kesmenin zamani gelmisti ama benim deli gonlum ferman dinlemezde yarin yeniden baslarsak bilemem..

hersey cok guzel olacak bu kilolar gidecek insallah...

No comments:

Post a Comment