Tuesday, December 24, 2013

Tartilmiyorum-tartilmayacagim

 Burada okullar tatil suan, buhafta basi itibari ile yariyil tatili basladi. Biz de bir yerlere kacalim dedik ama bu benim icin zor tabiki. Yeme duzenim isteristemez bozuldu. Her ne kadar kararlar aldimsa da tam uygulayamiyorum. Yine de elimden geleni yapiyorum ama diyetim sekteye ugradi. MisAl kahvaltida evde hep haslanmis yumurta yerken simdi omlet yiyorum, bazen biraz ekmek. Istahim da o kadar cok ki amanin gelip beni yutacak sanki, geciken r. E.g.l.y de cabasi, sinir, stres, istah hepsi var masaH. Yediklerimin fotosunu cekmiyorum, her zaman mumkun olmuyor,ya internetim olmuyor, ya cocuklar durmuyor falan. Bir de ben sevmiyorum baska yerlerde foto cekmeyi, misafirlige gidince de pek cekmem. Dayanabilirsem ocak 4 e kadar tartilmayacagim. Bakalim ne olacak. Firsat buldukca kisa yuruyusler yapiyorum. Iste boyle bugunlerde.

No comments:

Post a Comment